Situatii in care specialist ii in servicii hr Brasov pot fi de folos pentru o companie
Exista foarte multe situatii in care expertii in servicii hr Brasov pot fi de folos pentru o companie. Aici discutam despre companiile care nu au un departament de resurse umane, ci si-au externalizat acest serviciu.
Ei bine, exista companii specializate in serviciile de resurse umane, care pot ajuta companiile in diferite situatii. Nu este vorba doar despre proceduri de angajare, ci acesti profesionisti pot angaja companiile care se confrunta cu diverse probleme. Vom vedea in continuare ce se poate face in cateva situatii.
Expertii in servicii hr Brasov va ajuta sa va descurcati cu angajatii imaturi
De ce sa alegi o agentie care ofera Servicii HR Brasov? Exista diverse situatii in care unii angajati pot da dovada de imaturitate. Managerii trebuie sa adopte o abordare ferma, directa in abordarea problemei.
Lucrul la o reziliere a contractului de munca pe cale amiabila este de obicei favorabil concedierii unui angajat, dar daca problema persista sau daca circumstantele justifica concedierea, incetarea poate fi cea mai buna optiune.
Examinati dosarul angajatului cu probleme si cititi orice rapoarte sau plangeri de performanta anterioare. Determinati natura imaturitatii prin observarea angajatului-problema si culegand informatii de la alti angajati sau manageri. Specialistii in servicii de resurse umane se pot ocupa de obtinerea unor astfel de informatii.
Faceti cunostinta cu angajatul intr-un cadru privat, neutru, cum ar fi biroul dvs. sau sala de conferinte. Aranjati intalnirea cat mai curand posibil. Ignorarea angajatilor imaturi si a altor atitudini proaste nu face decat sa agraveze problema. Explicati problema in termeni clari, direct.
Firma de HR
Spuneti angajatului ca scopul intalnirii este de a ajuta la corectarea comportamentului, dar faceti cunoscute consecintele esecului in corectarea comportamentului.
Controlati intalnirea cat mai mult posibil. Nu cedati la cerintele angajatului. Nu ascultati scuzele angajatului. Nu permiteti angajatului sa dezbata faptele.
Angajatii imaturi asteapta sa aiba parte de mila daca simt ca este posibil acest lucru. Rezolvati comportamentul explicand exact ce asteptati de la angajat. Incheiati intalnirea cand ati subliniat ce trebuie sa se opreasca si ce trebuie sa vedeti de la angajat.
Monitorizati indeaproape comportamentul angajatului in urmatoarele cateva saptamani. Laudati angajatul in cazul in care este necesar, dar subliniati greselile si zonele de imbunatatire. Urmariti cu orice consecinte.
Daca angajatul continua sa perturbe locul de munca cu comportamentul sau imatur, poate fi necesar sa discutati cu personalul specializat in resurse umane, pentru a demara procedurile de concediere.
Gestionarea tachinarii la locul de munca
Cand apare o lupta pentru control la locul de munca, conflictul poate provoca stres in partile implicate, pe o echipa sau pe un intreg personal.
Cu ajutorul specialistilor in servicii hr Brasov puteti sa recunoasteti sursa conflictului si luati masuri care vor imputernici partile implicate in timp ce ating obiectivele companiei. Problemele de control sunt psihologice si deriva din dorinta umana de baza de respect si recunoastere.
In extrema, conflictul la locul de munca poate deveni bullying. Afisati leadership in astfel de situatii, pastrand clar ce este acceptabil in afacerea dvs. si ce este intolerabil.
Oferiti un mediu sigur in care fiecare persoana sa se simta libera sa-si discute problemele. Intalniti-va individual cu fiecare persoana implicata, in privat in biroul dvs. Evaluati obiectivele, preocuparile si temerile fiecarei persoane in legatura cu problema muncii.
Demonstrati leadership referitor la ceea ce considerati ca este limbajul si comportamentul adecvat intre colegi, manageri si proprietari. Trageti la raspundere persoanele care nu respecta limbajul si comportamentul pe care il considerati adecvat.
Reamintiti-le angajatilor ca sunteti seful companiei, si ca in cele din urma, deciziile ifnale va apartin. Explicati, de exemplu, ca infractiunile devin parte din dosarele de personal ale angajatilor si pot fi cauze de reziliere, dupa parerea dvs. Oferiti angajatilor libertatea de a oferi solutii, de a sugera cai de actiune si de a oferi o critica respectuoasa.
Ascultati persoanele implicate cu o problema. Permiteti fiecarei persoane sa vorbeasca fara intrerupere si oferiti un feedback constructiv.